MOLA VERDİM HAYATA, MEĞER HAYATIN KENDİSİYMİŞ MOLA!!!!

Geçen hafta  farklı bir yönümle Kolejli İş Adamları Derneğinin organize ettiği, 3. Kolejli İş Dünyası Zirvesine ben de bir stant ile katıldım. Beni bilenler aktif olarak iç mimar olduğumu bilir fakat daha iyi bilenler de 1996 yılından  beri  yağlı boya , akrilik ve kara kalem çalışmalarım olduğunu da bilir.Hatta bazı projelerde  özel sipariş ile  tasarlanan mekanlara  bu çalışmalardan da yaptığım da bilinir.



Bu iş dünyası zirvesine içmimarlığım ve şirket adına katılmak yerine kendi adım ve 1996 yılından beri yaptığım bazı çalışmaların satışıyla katılma kararı aldım.NEDEN??

Köreliyoruz çünkü, ben de dahil  kapatıyoruz kendimizi.  Yediğimiz içtiğimiz para,politika,ekonomik gidişat , ülke sorunları, stres, yorgunluk haline geliyor.  "Sanat lükstür"algısı başlamış durumda  ve ,yemek içmek kadar gerekli olan sanatı görmezliğe geldiğimizi fark ettiğim için bu stant ile  Mola verdim   hayata.

Bir de sanat köşesi oluşturdum. O kadar  para ve iş bağlantıları, dolarlar, pariteler konuşur ve düşünürken bir anda  benim stanta gelince " SANAT İÇİN SANAT İLE İLGİLİ NE DÜŞÜNÜYORSANIZ YAZIN" köşesi oluşturdum.

















Sonuç mu? En sevdiğim bölüm, düşünmek istedi herkes, aklına gelmeyeni getirdiğim için teşekkür de etti bir çokları.katılan herkes   sanatı önemsedikleri için  çok önemli , güzel yazılar yazdılar köşeme.Mola verip hayata gülümsediler o anda. Sanat  tebessüm oldu onlara.

Buradan  benim köşeme katılan , gülümseyen, hayata mola veren,  çalışmalarımı satın alan  herkese teşekkür ediyorum.
SANAT İÇİN SANAT YAPTIKLARI için...

Hiç yorum yok: