Uzun uzun baktım fotoğraflarına. .



Sevgili ATAM
Seni dün  ziyarete geldik. Seni andik,  saygı duruşunda bulunduk, fotoğraflar  çektik,  müzeyi yeniden gezdik.  En çok da yaşamının  son dönemlerinde  sana özel yapılmış arabana  ve tekneye uzun uzun baktım.  O mūtevaziligin yanında  gūnūmūzdekilere çok sővesim vardi ama vazgeçtim.  Fotoğraflarında Senin  Verdiğin güven  hissi , vicdanının rahatlığı yüzünden okunuyor. Çocuk ruhun gözerine yansımış  o fotoğraflarda.  O yuzden bu dönemdeki yöneticiler için  üzüldüm aslinda. Sadece acı , korku ve karamsarlık  var  yüz ifadelerinde.

O yüzden bu Bayramları çok büyük coşkuyla kutluyoruz bu kadar acıya rağmen. .. Yattığın yerden bile huzur,güven, umut ve coşku  yayiyorsun tüm yurda.. Ben sana rahat uyu diyemiyorum , şehit haberleri geldikçe bunu söylemeye dilim varmıyor ama senin yanına geldikçe senden aldığımız huzur , güven ve coskuyla umutla bakmaya başlıyorum  yarına.  İyi ki bu dünyaya uğramış TÜRK MİLLETİNE ARMAĞAN  OLMUŞSUN. .











Hiç yorum yok: