Yoksa Siz de Teknolojik Seyahat Sever Misiniz?

Yurt dışında genelde geçen senelerde çok zorlandığım konu zamanımızın kısıtlı olması ve yapacak çok şey olmasından dolayı teknolojiye muhtaç ancak  otellerin teknolojiye kapalı olmasıydı,ancak bu son 2 yıldır teknolojiye uyumlu  odalar yapmaya başladılar, ki bu sayede ben  bir çok işimi çok kolaylıkla telefonumdan halledebildim ve bunun Türkiye'ye ne zaman, ne şekilde geleceğini merakla bekliyordum.

Yeni bir otel , yeni bir tarz, benim de çok hayalini kurduğum bir  konsept. Teknoloji meraklıları olan seyahat severler için ilki İstanbul'da Ataköy Marina'da olmak üzere açılan "The Cloud 7 Hotel" I-AM tasarımın yaptığı marka, iç mekan ve dijital ögelerin tasarımındaki hedef kitle, genç, aktif, teknoloji meraklısı  bir kitle.  rahatlatıcı atmosferlere sahip odalar ve modern tasarımlarda gizli motto ise, Hayal et, keşfet, ilham al, yaşa tanış, paylaş...
 Tasarlanan lobby diğer otel tasarımlarındaki  özel bölmeli alanlar yerine açık bir alan, sosyalleşme ve paylaşımı tetikleyici bir tasarım. Teknolojik olarak da ortak paylaşımlı tabletlerde  müşteriler kendileri  check-in ve check-out  yapabiliyor hızlı bir şekilde.
 Bar-c afe ve restoran tasarımının iç içe olduğu mekanda ise, atıştırmalıkları al ve çık amaçlı yapılmış. Vakit kaybetmeden şehrin tadına varmak isteyen seyahat severler için mükemmel çözümleri var..
 Şimdilik ilk olarak İstanbul^da açılan otel 15 şehre daha  aynı konsept ile  otel açmayı düşünüyor. Ben  Paris'te açılacak olanı dört  gözle bekliyorum açıkçası..
 Bu oteldeki bazı tasarımlarda  tasarımcı firma yerel özelliklerden yararlanmış ve esinlenmiş

 Türkiye'de sanata verilen değerden  ve kopyacılıktan dolayı ne kadar işler bilemiyorum ancak, otel  odalara giderken  duvarda asılı tabloları veya otel odasında beğendiğiniz sanatsal  görsel ögeleri   telefonundan satın alabiliyorsunuz.

 Şehri keşfettikten sonra odalardaki atmosferi  sizi koza gibi saran ve rahatlatıcı, fonksiyonel tasarlamışlar. Özellikle  teras katındaki  odalarda açık teras ve Marmara Denizi manzarası hakim.

Bana göre bu konsept daha da teknolojik hale gelebilir ve daha iyi yapılabilirdi. Banyo tasarımları açıkçası  diğer otel banyolarından farklı değil. ancak otelin geneline bakınca  değişik, aktif ve tarz olmuş. Türkiye'de ortak paylaşımlı daha çok mekanlar görmek dileğiyle..





Hiç yorum yok: