CAN SIKINTISINA BİREBİR..


Malum yaz bitiyor, benim de meşhur sonbahar depresyonlarım başlıyor derken, nezle olmayı başardım bile.. Sonbahar renkleri güzel olmasına güzeldir de.. Mavi,  sıcak sarı, yaz mevsiminin verdiği huzur da bende başkadır.  Kışın çok vakit bulamıyorum, sebebini de bulamıyorum ama.. Kitap okumak, resim yapmak, eskiz çalışmak. Bunlar bana çok iyi geliyor.


 Hafta sonları yapabiliyorum bunları da ama, fırsat bulunca deniz kenarına kaçıp kitap okumak gibisi var mı, ya da  resim  yaparken bir  yandan denizin mavisine bakmak,bir yandan da  eskiz çalışmak.. Ahhh yazz bitti  gitti bileee..

İşte bu yaz dan  geriye kalan  bir iki karalama..













2 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

çöp adam çizemeyen ben, resimlerine bayıldım ;)

Bir İcmimar'in Mabedi dedi ki...

çok teşekkur ederim:))