"DUVARRIMDA STICKERDAN BIKTIM, KESE KAĞIDI RENKLERDEN USANDIM", diyorsanız..

Kendi adıma konuşmam gerekirse  stickerların salonları süslemesinden bıktım. Şarap, bej,kırık kese kağıdı diye adlandırılan duvar renklerinin de tüm eve uygulamasınınsa çok yanlış olduğunu hem düşünüyorum, hem de şimdiye kadar çalıştığım mekanlardan çoğunun  değişim isteme sebebi boyacılarının aklına uyup mekanlarda atmosferin yok olmasından kaynaklı  olduğunu söyleyeceğim..

Minimal olanalar, ama bir o kadar da duvarlarda hareket isteyenler,ya da maksimalistler için pek  güzel bir örnek çalışma buldum..




Bu fotoğraf Fransız  iç mimar Jean-Louis Denoit e ait bir tasarım. Bence de gayet güzel, hoş, sanatsal, evinde minimalist ama duvarında maksimalist olmak isteyenlere bir örnek. Tasarımcı meşe duvar panellerini,kendi kütüphanesindeki paneller, burada  lazer canvasa arka plan olarak kullanmış.  Ağaç  işin içine girince   resim orjinal çizim olmasa bile aksesuarlarla  çok zengin ve görsel  şölen gibi geliyor insana..Canvasın kendi çerçevesini de ağaç kabuklarından ürettirmiş.Tabi burada eklemem gereken ustalıkla kullanılan renk paleti.  en ufak bir ton değişimden  bu atmosfer uçar, yerine de korkunç bir görüntü gelirdi..

Hiç yorum yok: