Paris'e gezi olur da, LaFayette' e gidilmez mi?



Paris'e  Kasım'da gidilir de Yeni yıl  temalarının tanıtım gecesinde "LaFayette"e gidilmez mi?Her sene kasım ayından ocak ayına kadar özel tasarımlarla vitrinlerini süsleyen LaFayette bu sene Haussmann Bulvarı tarafındaki 12 vitrinini  masal ve oyuncaklarla süslemiş. Bear Martin (Bear story)ve Lilly Doll (Moulin Rotty) oyuncaklarının  süslediği masal  sahnelerinde kullanılan kumaşlar ise Sonbahar/Kış 2013 koleksiyonundan. En ince detayına kadar tasarlamışlar ve Kasım'da  ziyaretçilere açtı  vitrinlerini LaFayette.. Ben de ne büyük şans ki o gece oradaydım.. Müzik, masal ve Paris'in o meşhur karlı, sisli yağmurlu havasıyla birleşince, sanki o masalın içindeymişsiniz hissini verdi bana. O büyülü sahnelerden bazılarını paylaşayım istedim..İyi seyirler.








 










Hiç yorum yok: