NERELERDEYDİM Kİ BEN!!

Nerelerdeydim ki ben?.. Evet  çok uzun süredir bloguma zaman ayıramadım, yazmayı paylaşmayı çok özledim Aslında Facebook paylaşımlarım vardı ama ona da son aylarda uğrayamamıştım..Hayat içinde olanlarla boğuştum her daim. Ancak son 3 aydır evlenme öncesi hazırlıkla meşgüldüm. Veee  7 yıllık bir beraberlikten sonra PARİS  te evlendik..Paris ve Kasım ayı muhteşem, içine biraz romantizm,  biraz kültür  gezi de girince insan neye uğradığını şaşırıyor. Ve artık Döndüm!!!, Çok yakında Paris ve Avrupa yeni yıl hazırlıkları ve tasarımlarıyla ilgili  briktirdiklerimi de paylaacağım. E tabi gezi, mimarlık ve  kültürü paylaşmazsan our mu.. Bloga ve mabedime  yeni bir baoyut daha geldi.. Gecen senelerde gezilerimi paylaşmamıştım ama onları da artık buradan paylaşacağım.. Yanımızda  sevgi enerjisiyle olan herkese sonsuz teşekkürler..
 
 
 



4 yorum:

Terzi -mankeni dedi ki...

Tebrik ederim :) sizin adınıza çok sevindim :) mutluluklar dilerim :)

darkolivee dedi ki...

Aaa ne güzell
mutluluğunuz daim olsun
Paris yazılarınızı bekliyorum :)
takipe alayımda bişiy kaçırmayayım :)

sevgiler

Bir İcmimar'in Mabedi dedi ki...

Sevgili Terzi-mankeni, çok teşekkür ederim, sevgiler.

Bir İcmimar'in Mabedi dedi ki...

Sevgili darkolivee çok teşekkür ederim, en kısa sürede hem Paris hem Almanya izlenimlerim , gezi notlarım geliyor, hoş geldiniz bu arada:)