SANATLA TUTUNUYORUM HAYATA...

Çoook uzun zaman oldu, elim varmıyor yazmaya, yeni tasarımları paylaşmaya. Neden mi? Malum işte.. Mabedimde  sadece sanat değil felsefe de var aslında ama yazamadım ki, politikadan da anlamam ama anladığım bir sey var İNSANCA YAŞAMA İSTEĞİ OLANA SAYGI...Tek istediğim bu benim, özgürce ama başkalarının da hakkına saygı göstererek  ifade edebilmek, düşünmek, hakkım olanın  bana verilmesi, beni ilgilendiren konularda  bana da fikir sorulması...

Bu dönemde  bir kez daha ispatlanan bir şey daha var. Sanat ve mizah kendini en iyi ifade etmenin yolu. Kışkırtmak, yakmak, dökmek, bağırmak , kırmak ,hakaret etmek, tehdit etmek yerine  SANAT!! Sanat ve mizah konusunda ise gizli bir dehanın açığa çıktığını gördük hep beraber.., Toplumsal olarak  bu  yeteneğe sahibiz ya, daha ne isteyeyim..bu kadar sanat dedikten sonra bir ismi es geçemem, Sait Maden geçtiğimiz  günlerde Hakkın  rahmetine kavuştu. Şiirleri, grafik kitaplarıyla duayendi..Kim miydi?:

Hayatını bağımsız ressam ve grafikçi olarak sürdüren Sait Maden, grafiğin her dalında çok sayıda eser üretti, günümüze dek 7000 dolayında kitap ve dergi kapağı çizdi. Bu konudaki yapıtları Türk Grafik Sanatı Tarihi (1979), Simgeler (kendi çizdiği amblem ve logolardan seçilmiş 150 örnek, 1990)

Nurlar içinde yatsın ...

Hiç yorum yok: