Balıklar Saat 7'de Beslenecek!

Cok severim akvaryumları, seyretmeyi, uzun uzun balıkları izlemeyi, ama evde  bakamam. Mümkün değil bakmam, çünkü onlar  düzeni severler, saatlerimiz uyuşmuyor bir kere..Acıktıklarında ben  hala dışarılarda olurum, uyudukları zaman karanlık olması gerek, ben ise en aydınlık odada çalışma vaktimdeyimdir. Kısacası benim için çok zok evde akvaryum..Özellikle beslenme saatleri çok önemli. Nerden mi biliyorum? Nişanlımın evinde kocaman devasa bir akvaryum var ve her akşam saat 19.00 da bu seremoni yaşanır, evde kim varsa besler sevgili balıklarını:) Otomatik besleme altlerine de hiç güvenemez, belki  doz kaçar da balıklar  hazımsızlıktan  yüzemez diye...

  Fakat tabi buna benzer olaylar yaşayanlar için Singapurlu tasarımcı Mark Sim  inovatif bir ürün tasarlamış.. Akıllı telefonla kumanda edebileceğiniz bir besleme mekanizması. İçinde kablosuz kamera ve internete bağlanma özelliği de var. Üstelik iki cins yem de vermeyi kontrol edebliyor, hatta balıklar nasıl yiyor telefonunuzdan izleyebiliyorsunuz. Eve bağlı kalamayıp, ama akvaryum sevdasından da vazgeçemeyenlere de alternatif bir tasarım..

 
 

 
 

3 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

bende balık beslemeye hiç cesaret edemedim çok narinlermiş gibi geliyor ama akvaryumu olanlar için ideal ;)

Bir İcmimar'in Mabedi dedi ki...

evet sevgili Pinky Fashion, benim gözlemlediğim kadarıyla yem vermeyi aksatınca bile hemen ölüyorlar, bakımı gerçekten zor:)

Ankara İç Mimarlık dedi ki...

ankara iç mimar
ankara iç mimarlık
ankara dekorasyon
ankara dekorasyon
dekorasyon ankara
dekorasyon
ankara tadilat
tadilat ankara
tadilat
ankara mobilya
mobilya ankara
mobilya