Parkta Kahve İçelim mi?


Bayılırım park gezintisine, kış, yaz veya bahar fark etmez. Doğaya çıkmak ve derin nefes almak gibisi yok benim için. En sediğim şey de  alıp kahvemi parka oturup şöyle bir keyif yapmak. Nasıl rahatlatır beni anlatamam, bir de yanımda bir dostum varsa o kahvenin keyfine diyecek yok.


Kışın kar yağdığında da özellikle akşamları parkta yürüyüşe bayılırm. Beyaz rengin ışığı yansıtması, o sessizlik, ağaçlar... Bir tek sıkıntım olur ,ışık altında bank bulmak çok zahmetli, kahveye bir sey mi düştü, ya da kar yağarken aydınlık olsa da görsem derdi pek bir sorun olur.




Parklardaki her bankı aydınlatma işine , ışık ustası Ivan Navarro ve Fransız heykeltraş Courtney Smith inovatif bir tasarım yapmışlar. Demirden bank ve neon aydınlatma ile gece parklarda havada uçuyor efekti veren heykelsi bir tasarım. Ben şahsen bayıldım, en azından yürüdüğümüz yerleri farklı bir şekilde aydınlatma şekli, bizim ülkemizde henüz yok, ama emninim 10 sene sonra parklar bu şekilde aydınlanmaya başlar bizde de...









 

6 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

şahsen bende bayıldım canım :))

Pozitif Pembe dedi ki...

en sevdiğim park taksim gezi parkı idi ist.yaşarken ama orasıda yerlebir oldu sanırım....Parklar güzeldir...Kuruçeşme Bebek parkı yıldız parkı ahhh özledim ha bide Fenerbahçe parkı eğer ist.yaşıyosan benim yerimede gez olurmu sevgiler.

Bir İcmimar'in Mabedi dedi ki...

Sevgili PINKY FASHION, teşekkürler:))

Bir İcmimar'in Mabedi dedi ki...

sevgili POZİTİF PEMBE, İstanbul'a cok sık gidiyorum, bir sonrakine sizin için de Emirgan'a giderim:))teşekkürler, sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Parkta yürümek güzel ama geceleri aydınlatma büyük bir sorun çok beğendim ne güzel düşünülmüş umarım kısa sürede bize de gelir.

Bir İcmimar'in Mabedi dedi ki...

SEvgili Çeşnici Handan, teşekkürler ve evet umarım aydınlatmalar böyle güzelsekilde cözümlenir bizde de.