Lunaparktan Korkanlar Buraya!

Ramazandı, hastalıktı ,tatildi, sıcaklardı derken, yaz aylarını bitirmeye başlıyoruz, en azından o aşırı sıcaklar geride kaldığı için mutluyum.Yaz aylarında serinlemenin ve eğlenmenin bana göre diğer bir yolu da lunaparklardan geçiyor.Ben bayılıyorum o rengarenk ışıklara,  seslere, kahkahalara.. Özellikle  dönme dolapta en tepeye çıktığınız zaman günün ve gecenin en serin havasıyla  tüm şehri görebilme özgürlüğünün keyfi bambaşka..Ama gelelim diğer  korkunç oyuncaklara; onlara  ayağımı bile basamam,özellikle 'Roller Coaster' yani türkçede ' hızla inen trenler 'olarak bilinen, bana  pek  de sevimli  görünmeyen  oyuncaklardan  biri.




Çok korkuyorum bu tarz aletlerden, ama benim gibilere Alman tasarımcı Heike Mutter and Ulrich Genth
,' hem kendi hızını kendin ayarla hem de uzaktan  heykel izleyerek sanata göz kırp ' amacıyla yaya olarak   gezilen  çok daha  ilginç bir Roller Coaster tasarlamış. Eğer yükseklik korkunuz  yok ise ama  lunaparktaki oyuncakların hızı midenizi alt üst ediyorsa bu tasarıma göz atın derim, belki yakında ülkemizde de inşa ederler. tamamı çelikten üretilen bu  heykel oyuncak  tam 45 metre yüksekliğinde ve 249 basamak.. Gece ise görüntüsü ve led aydınlatması  ile tam bir  şölen havası estiriyor

Hepinize iyi eğlenceler.
















.

12 yorum:

didem dedi ki...

Of of of bakmasi bile urkutuyor:) Eskiden korkusuzca biner cok eglenirdim ne oldu bana?

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@didem :))) ben çocukken de korkardım ama şimdi bakaren bile fena:)))

çeşnici Handan dedi ki...

Bence atlıkarınca dönme dolap yeter bunun dışındakiler eğlenceden çıkıyor.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Çeşnici Handan,benim de favorim bu ikisi:))

Pozitif Pembe dedi ki...

benim asla olmaktan mutlu olduğum bir yer değildi çocukkende şimdide sırf kızımı mutlu etmek için bazen katlanıyordum ama geçirdiğim vertigo yükse sesle müzik ve ani hareketler bana göre değil zaten:)))

Hayal KÖKSAL dedi ki...

Ne hoş bir Blog hazırlamışsınız. Çok etkilendim. Başlığı da çok ilginç. Başarılar dilerim. Sevgiler.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Pozitif. Pembe, cok gecmiş olsun, vertigoyla bu tarz yerler katlanılması çok zor.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@hayal köksal, çok tesekkür ederim, hoş geldiniz hem bloguma hem da facebook. Listeme, sevgiler...

pembe kekik dedi ki...

Yükseklik korkum yok ama yıllardır lunapark'a gitmedim.Bunu dener miyim bilemedim:))

PINKY FASHION dedi ki...

ben küçükken hiç korkmazdım ama şimdi nasıl binmişim onlara diyorum:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Pembe ,Kekik, eğer yükseklik korkunuz yoksa bence denemeye değer, çünkü hız da yok:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Pinky Fashion,çocukken daha mı korkusuzduk ne:))