"Ne Taşıyorsun Bu Çantada?"

"Ne taşıyorsun bu çantada yaaa, offf ne ağır...." gibi sözleri "iki dakikalığına şu çantamı tutar mısın? "dediğim genelde nişanlımdan,  ve bazen  annemden duyuyorum.. Ne taşıyacağım işte  , her zaman elimin altında bulundurmam gerekenler. Ama geçen hafta bir arkadaşıma bir şey anlatmak için içinden tablet pc yi çıkarınca buradan yazamayacağım garip bağrışlarına da maruz kalmadım değil. Ama çanta dediğin de hem şık olmalı, hem  kaliteli olmalı, hem de her şeyi çaktırmadan taşımalı!..E bir de özel bir tasarım olursa işte o zaman tam çanta kimliğini edinmiş olur.

2012 yılının yaz aylarına tam benim gibilere göre bir çanta hakim olmuş, üstelik de neon renkleri de var...Boyutlarına göre içine  tablet pc , ıphone,şarj aleti, su şişesi,cüzdan, kalem, defter..vs  sığabiliyor. O yüzden de paylaşmadan edemedim.İngiliz bir ailenin 1960 yılından beri elde yaptığı ,kendi tasarladığı, deri ve yumuşak çantalardan oluşan The Cambrigde Satchel Company imzasını taşıyan çantalar  bu yaz neon renkleriyle trend olmuş durumda.

Bu çantaların tasarım hikayesi ise çok ilginç; Aslında klasik  İngiliz çantaları üreten  firma, Dünyayı saran Harry Potter  serisinde çapraz askılı  kullanılan çantalardan  ilham almışlar. Çok kaliteli  işçilikle %100 yumuşak deri malzeme kullanılan çantaların boyutlarını  değişik  şekilde üretmişler.  Neon renkler ise  bu tasarımlara  boyut kazandırmış.




16 yorum:

didem dedi ki...

Renklere bayildim. Jelibon seker gibi:)
Kucuk cantalara bayiliyorum. Hme hafif hem spor gozukuyor.

PINKY FASHION dedi ki...

Satchelleri bende çok beğeniyorum!!

ayy ben çantada neler taşıyorum bir birsen inanamazsın :)) ıslağından kurusuna mendiller, rujlar, ilaçlar, yedek çorap bile atıyorum arada:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@didem, evet canlı renkler şeker gibi,çpk sekerli günler dilerim..

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@pinky fashion, tahmin edebiliyorum çantadakileri, bir de içinden bir sey cıkaramıyor insan, sanki ortada kalacak zannediyor, bavul lazım bize...

Follow_me dedi ki...

ay banada herkes aynı şeyi söylüyor ya:) Bende bloğuma beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@ FOLOW ME, :))) hoşgeldiniz, geliyorum sizin bloga, sevgiler..

birtutamkekik dedi ki...

Varlığı ebedi olan merhamet sahibi Yüce Allah, kendisine dua edenlerin dualarını geri çevirmez.
Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmisine vesile olan bu mukaddes gece hayırlara vesile olsun inşallahh....
kandilin mübarek olsun canım..
dua ile...
(sizlere uğrayamıyorum bu aralar,affola)

çeşnici Handan dedi ki...

Benim çantamda da yok yoktur ve ağırlığı pek meşhurdur.Çantalara ve renklerine bayıldım süperler.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@birtutamkekik, güzel duanın için teşekkürler, umarım hepimizin duası kabul olur, sevgiler

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@çeşnici Handan ,:)) evet hepimizin sorunu ağır çantalar...

sonsuz dekorasyon dedi ki...

renklere bayıldım bu modele benzerlerini görüyordum ama bunlar bir başka olmuş çok beğendim.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@sonsuz dekorasyon,
yorum için teşekkür ederim, cevabım biraz gecikt, sağlık sorunlarından dolayı kusua bakmayın, sevgiler..

Adsız dedi ki...

acaab bu çantaları temin edebileceğim bir site var mı?

Ciiden dedi ki...

Bende de Cambridge Satchel var, neon rengini kullanıyorum ozellikle gece karanlıkta cok guzel yol gosterici, gunduz de kalabalık bir ortamda arkadaslarımla buluscaksam da güzel bir reflektor vazifesi goruyor :p

Saka bir yana cantamda yok yoktur benim, aile arasında lakabım Cevat Kelle. Gerisini siz dusunun:)

chicthem.blogspot.com

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@sevgili Adsız okuyucu, online olanlara güven olur mu bilemiyorum orjinalliği konusunda ama İstanbul'da büyük mağazalarda satışı var, sevgiler

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

sevgili Ciiden ,
Rengi anlattığına göre çok güzel güle güle kullan, Benim de çantan dediğin tarzda seni anlıyorum, yorum için teşekür ederim, sevgiler..