Gelsin Düğünler,Balolar ,Kutlamalar!!

Yaz geldii...yaz aylarına girdik ya nedense  bana her an her yerde kutlama varmış gibi gelir bu aylarda..."oğlum  diş çıkardı,hadi evde davet var","Bahçıvan çiçekleri çok güzel budamış, bunu kutlayalım,  havuz başı daveti var","Mezuniyetimizin 5. senesine  2 sene kaldı davetine bekleriz""Yarın kına gecesi var, ondan önce aramızda toplanalım eğlenelim dedik, bekleriz"...Bendeki his ise "aman bu daveti kaçırmayalım çok ayıp olur, kışın  ziyarete gidemedik arkadaşımızın, bari bu gün davetine cevap verelim!!" Partiler, mezuniyetler, düğünler..vs. Bu mevsimde kış ayına göre daha çok  eğlence  oluyormuş gibi sanki. Neden acaba? Aslında kışın da oluyor da kış uykusunda olduğum için mi fark etmiyorum bilemedim?. Yaz deyince eğlence kısmında şarap,şampanya, davetler,balolar ;kış deyince ise aklıma  sağlıklı yaşam ve yeşil çay geliyor. İçki konusuna gelince Şarap benim favorim, bu tür davetlerde,  balolarda, beyaz et ile birlikte soğuk beyaz şarabı tercih ederim.
Bu tarz gecelerde veya davetlerde en  sinir olduğum şey ise şarap servisi yapılıp, tam yemeğin ortasında  üçüncü yudumu yudumlarken ağzıma  güneşte kalmış sıcak su içiyorum hissinin dolması.Tabi o kadar kalabalıkta, davet sahibine de ayıp olmasın diye  şekilden şekile giren ,bana benzeyen insanları görünce az da olsa için ferahlıyor.  Havalar yaz aylarında bu kadar sıcakken şarabı soğuk tutmak da ayrı bir marifet. İşte burada  bulduğum tasarım bana ilginç geldi, SKYBAR şarap soğutucu, Hollandalı tasarım firması Tools Design Studio tarafından 2010  senesinde üretilmiş ve ödül almış. Tek yapılması gereken bu damla şeklindeki kaşıkları kadehlerin içine koyup 90 saniye beklemek, sonra afiyetle buz gibi beyaz şarabımızı yudumlayarak, gecenin tadını çıkarmak.Bu  kadar sıcak havalarda kırmızı şarabı da az biraz soğutmak isteyenle için de  ideal gibi.Hepimize bol eğlenceli, bol davetli günler dilerim...



10 yorum:

müge Akgulay dedi ki...

hoş görünen bir tasarım olmakla birlikte kadehimin içinde kısa sürelide olsa böyle bir aparat olsun istemem. o 90 saniye boyunca kafamda 900 tane hijyenik soru uçuşur ve ben o şarabı içemem :)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Müge Akgülay,
:))) ayy hijyen çok önemli tabii,insanın aklına kurt düştü mü ne yapsan olmaz özellikle yeme-içme konusunda nafile...Bak şimdi kokteyllerde de dolu kadeh geliyor önümüze direkt, ben de mi işkillensem de içmesem, elimi almak için uzatırken bu yorum gelecek aklımaaaa:))))

müge Akgulay dedi ki...

Ne güzel işte kadehi eline her alışında beni anacaksın demekki.. şerefe dostum şerefe!!! :)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Çook teşekkür ederim, harikasın valla, her kadehi alışımda elime yüzümde kocaman bir gülümse de olacak bunları hatırlayınca, ama ben de içebilir miyim bilemedim:)))))

pembe kekik dedi ki...

Kafayı hijyene takarsak dışarıdan hiç bir şey yiyip içemeyiz benim aklıma öyle bir şey takılırsa hiç bir şey yiyemiyorum.:( Sonuçta bu aparat endüstriyel tasarım olarak çok hoş ve bence işlevsel.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@ pembe kekik,
güzel yorumunuz için teşekkürler...Mutfakla uğraşıp hijyen takıntısı olması gerçekten de zor olurdu:))

Adsız dedi ki...

Benim çok hoşuma gitti.Evde de kullanılır.Karaf içine de konabilir bir anda herkese soğuk şarap,diğer içecekler içinde bir çözüm.Herzamanki gibi keyifli,yaratıcılığı destekleyen bir bilgi paylaşımı.Teşekkürler.
Leyla Üstel

PINKY FASHION dedi ki...

kutlamalarıyla, şenlikleriyle yazı seviyorum.

Krımızı şarap kaşığı ise enteresan bir fikirmiş;)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Leyla Üstel,
Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için, Umarım Türkiyeye gelir, sze hemen hediye alırım:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@pinkiy Fashion, yaz güzeldirr, eğlencelidir, ama sıcaktırr:))teşekkürler güzel yorum için:)