İYİ Kİ DOĞMUŞ BU BLOG, İYİ Kİ TANIMIŞIM SİZLERİ!!!

Tam bir yıl önce Mabedimin kapılarını açıp,  hayatımın bu yolculuğunda "sizlerin bana eşlik etmesini  umuyorum" demiştim.. O kadar güzel verimli bir yıl geçirdim, o kadar güzel insanlar tanıdım ve destekler aldım ki.. Gün  geldi  yazarlarım oldu, gün geldi facebookta başlattığım soru cevaplarla  beni ne kadar iyi anladığınızı ve destek olduğunuzu gördüm, gün geldi blogdaki yorumlarınızla beni hiç yalnız bırakmadığınızı hissettirdiniz... İYİ Kİ VARSINIZ Kİ BU BLOG VAR, MABED VAR, YOLCULUK ZEVKLİ VE DOLU DOLU GEÇİYOR!!!!



Ayrıca bu güzel Banner için Tasarımın Böylesi'nin moderatörüne de ayrıca sonsuz  teşekkürler, çok güzel bir hediye...

14 yorum:

Begüm Türker dedi ki...

İyi ki doğmuş bu blog, daha nice güzel yaşlara..

Begüm Türker dedi ki...

İyi ki doğmuş bu blog, daha nice güzel yaşlara..

Tasarımın Böylesi dedi ki...

Ben teşekkür ederim. Nice yaşlara.

didem dedi ki...

Nice senelere. Dilerim daha bircok guzel yil geciririz birlikte.

çeşnici Handan dedi ki...

Blogunun yaşını kutlarım nice yıllar birlikte güzel paylaşımlar dilerim. Sevgilerimle.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@ Begüm Türker,
Çok teşekkür ederim..

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Tasarımın Böylesi,
ÇOk teşekkürler, sizin bu bloga katkılarınızı asla atlayamam, sesmimi duyurmaya yardımlarınız için teşekkürler...

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Didem, Çok teşekkür ederim, ne zaman senin bloga baksam hep yeni şeyler öğreniyrum, hep beraber nice senelere...

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Çeşnici Handan,
çok teşekkür ederim, beraber olduğumuzu hissetmek ne güzel bir duygu anlatamam, sevgiler...

Pozitif Pembe dedi ki...

tebrik ederim canım meslektaşım umarım çok yıllar bu bloglarda oluruz en çok korkum geçen yıl yaşanan blog kapanma hikayesi ben aksi takdirde çok soğumuştum umarım olmaz...sevgilerle

PINKY FASHION dedi ki...

Nice yıllara, iyi ki açmışsın bu bloğu bizde seni tanımışız.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Pozitif pembe,çook ama çok teşekkür ederim, umarım blog kapanması gibi bir şey bir daha yaşamayız,,öyle bir alternatif düşünemiyorum bile...sevgilerimle

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@pinky fashion, ben de seni iyi ki tanımışım,çok teşekkür ederim...

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@tasarımın Böylesi,
neredesinnn, grup kapandı mı neden??