Filmin Ortasından Reklam Geçmesin.

En sevmediğim şeydir televizyonda veya sinemada  filmin tam ortasında reklamların girmesi. Düşünsenize  çok aksiyon ve heyecan dolu  bir film izliyorsunuz, adrenalin tavan yapmış ki filmin de amacı size o duyguyu yaşatmak, siz filmin içinde o anları yaşarken  bir anda ekran kararıyor ve konuyla uzaktan yakından alakası olmayan  bir reklam filmi aile, çocuk huzur konularını işleyen ürünler giriyor devreye.  Nerede kaldığınızı   vücudunuzdaki hücrelere anlatmak zor tabii, geri kalanını  o heyecanla izle izleyebilirsen...
Ama çok büyük firmalar insanı sinirlendiren reklam kampanyalarını  hangi zamanda nereye koyacaklarına da şart koşuyorlar. Ama en ilginci   topluma açık alanlarda  kullanıcının interaktif olarak yer alacağı tasarım bazlı reklamlar yapmak. İşte bunlardan en güzel örnek, fotolarını gördüğünüz bu araba. Audi marka bir arabanın reklamı ancak bu kadar güzel, interaktif ve  tam yerinde yapılabilinir. Atelier FCIZ şirketi Audi için reklamı şu şekilde düşünmüş: Shangai şehrindeki F1  yarış pistinin  açık alanında, ziyaretçilerin etrafında yürüyebileceği kocaman bir platform. Siz etrafında yürüdükçe  oluşan  görüntüler, yansımalar, rüzgardan bile hızlı giden bir arabanın  vizyonuna sizi çekiyor.. Cam, çelik ve alüminyumdan yararlanmışlar ama her adımı attığınızda  sanki araba çok hızlı gözden kayboluyor hissi çok başarıyla verilmiş. Ne diyeyim şimdi bu reklamı görüp de  insanın bilinçaltına yerleştirmemesi mümkün mü?



4 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

canım sorunu blogta yanıtladım ama kolaylık olsun die burayada yazıyorum;)

@Bir İçmimar'ın Mabedi; bende çok işe yaradı. yalnız bendeki lekeler güneşten değil sivilceden dolayıydı. iki tane büyük sivilce lekem vardı biri neredeyse kayboldu, diğerininde rengi açıldı. Umarım sende de işe yarar

pembe kekik dedi ki...

En beğendiğim araba markası:)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@pinky fashion, aldım cevabı, cook teşekkürler:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@pembe kekik
evet ben de sağlamlığını seviyorum bu arabanın:))