Sirk Mevsimi...

Eğer  mevsimler değişmiyor olsaydı, eğer dünyanın ayarı bozulmamış olsaydı Mayıs ayı sonu itibari ile çocukluğumda  Dünyanın her yerini dolaşan sirkler   Türkiye'ye de gelmeye başlayacaklardı. Bu sene   temmuz'a kadar gelirler mi meçhul.Rengarenk bayraklar, her yerde afişler,pamuk şeker standları, yaz mevsimini karşılama havası.. Aslında hayvanlara yapılan eziyetlere katlanamam ama sirk demek benim için trapez demek,sihir demek, ip üstünde cambazlık,  havada uçma yeteneği olan insanları gözlerimle görmek demek... Şimdi bana bir çokları diyecek ki  sirke ne gerek var,  dışarıya bak zaten her şey uçuyor...
Olsun ben yine de illüzyon , göz yanılmalarına bayılıyorum.  Bunun için de yine tasarımcı Peter Bristol'den eğlenceli bir tasarımı tanıtmak istedim. Daha önce "çocuklara eğitici dolap"  tasarımıyla tanıttığım  ürünün  yanında bir de  ayaklarının bir kısmı yerden kesik olan sandalye var. Kendi evimde olmasını çok arzu ederdim ancak sadece bakmakla yetiniyorum çünkü tanesi 4000 Amerikan Doları.
Eğlenceli tarafı ise bakınca bir anda  "olamaz şeffaf bir bölümü vardır kesin" dedirtiyor ama  resimlere dikkat ederseniz sandalye altında serili olan halı ile birlkte satışta..En sondaki çizimlerde ise  nasıl bir konstruksiyon ile bu  görüntü elde edilmiş görebilirsiniz. İyi uçuşlar..





.

11 yorum:

Pozitif Pembe dedi ki...

selam birtutamkekikte şans eseri yazınızı görünce algıda seçicilikmi artık sizi fark ettim bende iç mimarım ama yapmıyorum şimdi evde çok sevdiğim pasta börek ve özellikle chhesecake yapıyor satıyorum...durumlar şartlar beni buraya getirdi ama çok memnunum....bende beklerim adım Ayça sevgiler

didem dedi ki...

Iskemleye uzun sure baktim sonra cozdum:) Guzel tasarim. Sirkleri bende ozledim oyle uzun zaman oldu ki gitmeyeli. Cocukken hep giderdik.

didem dedi ki...

Iskemleye uzun sure baktim sonra cozdum:) Guzel tasarim. Sirkleri bende ozledim oyle uzun zaman oldu ki gitmeyeli. Cocukken hep giderdik.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@ Pozitif Pembe,
Hoşgeldiniz, çok sevindim, ne olursa olsun iç mimari disiplinini alan biri her an her yerde ve alanda tasarım yapabilme yeteneğine sahip oluyor zaten,illaki uygulama yapmaya gerek yok:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@didem,
Eevet ben de çizimlere bakana kadar fark edemedim sırrını, Sirklere gelince de İtalyan Medrano sirkine giderdik biz, en çok da ip üzerinde bisiklet gösterisine bayılırdım:))

pembe kekik dedi ki...

Çocukken ben de gitmeyi çok severdim.O zaman hayvanlara yapılan eziyeti de algılamıyorduk.Ama dediğin gibi en çok da havada akrobatik hareket yapanlar ilgimi çekerdi.Sevgiler:)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Pembe kekik , teşekkürler Sirkler hep güzeldi..

PINKY FASHION dedi ki...

sirke hayatımda bir kere ankarada gitmiştim keşke denk gelsede yine gitsem;)

çeşnici Handan dedi ki...

Sirkleri ben de çocukken severdim. İskemlenin tasarımı çok hoş incelemek gerekiyor. Sevgiler.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Pinky Fashion, Ben de hep İstanbul'da gitmiştim, uamrım ankaraya da bu yaz gelir, ben de gitmek istiyorum çok:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Çeşnici Handan, ben sandalyenin çizimine bakana kadar gerçekten anlayamadım , tam vitrinlik bir obje, sevgiler...