Hava Ayaz mı Ayaz, Ellerim Ceplerimde...

Ankara'da hafta sonları canı sıkılan çoğu insan ne yapar? Cevap çok basit; Alışveriş merkezlerine hucum eder Sonra da üstünden kamyon geçmiş hissiyle, baş ve eklem ağrısıyla ve söylenerek eve döner(özellikle Pazar günleri ). Havalar çok soğuk olduğu için  tek alternatif bu merkezler. Hayvanat Bahçesi veya büyük temalı parklar hep açık alan olduğu için maalesef donma riskini göze alıp  gidemiyor insan. Ben şahsen temiz hava alma ve yürüyüş amaçlı denedim ve sonuçta  nurtopu gibi  bir soğuk algılığına sahip oldum, Açık alan, temiz hava. mikroplar kırılır..vs gibi  fikirlere kapılıp denemeyin  derim. ..
Kapalı alanlar sakin saatler seçilirse en ideali.Yeni dönem tasarlanan Alıveriş Merkezlerine ve İstabnbul'da açılan temalı kapalı alan parklara gıptayla da bakmıyor değilim. Şu sırlar büyük akvaryumlar moda.Ama ben öyle bir parka rastladım ki, ;Abu Dhabi'de, insanın ışınlanmayı icat edin diye çığlık atası geliyor.

Dünya'nın en  büyük  kapalı alan parkı  FERRARİ Theme   Park . Tasarımda kendini aşmış, içinde neler yok ki.. Aile, kadın   çocuk ve  erkekler için özel   tasarlanmış  Ferrari konseptli oyun alanları, Grand Prix Junior, cafe, alışveriş, Formula1 4d deneyimi,sergi alanları..vs. Renkler,Aydınlatma  ve  giriş dahil her şey Ferrari tasarımından alıntı yapılarak inşa edilmiş.  Yapının planı Ferrari'nin kendi logosu olmuş.
Mesela  koltukları ve kabinleri bire bir Ferrari  tasarımından alınan Roller Coaster var; özelliği ise dünyanın en hızlısı.. 241 km/h hız yapıyor.  Daha neler var. İyi  Seyilrer...






4 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Geçtiğimiz ay iş için Dubai'ye gittim ve Ferrari World'ü dolaştım. Gerçekten çok güzeldi önümüzdeki günlerde blogumda yayınlayacağım. İnsan dolaşırken şaşkına dönüyor. Sevgilerimle.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Sevgili Çeşnici Handan, Merakla bekliyorum Ferrari Park anılarınızı, giden yaşayan birinden dinlemek çok güzel olacak, sevgiler

bir kase lezzet dedi ki...

ben geldim
hoş paylaşım
huuuu size katılıyorum.
:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@bir kase lezzet; hoşgeldinizz,iyi ki geldiniz, çok sevindim, teşekkürler..