Anneee! Çorabım Nerdee!!

Evde temizlik olduğu gün benim kabusum olurdu çocukluğumda. Okuldan gelirim, bir de bakarım her yer düzenli, mis kokulu buraya kadar harika, peki ya sonra? Odama giderim sevinçle, ayaklarım hafif ıslanır, halı silindiği için, biraz rahatsız olurum ama  telkin ederim kendimi; "Olsun temizlik güzel bir şey" diye...,

Sonra okul kıyafetlerinden kurtulup ev haline geçmek için adım atarım. O da nee!!! Koyduğum hiç bir eşyam yerinde değil, Yardımcı Teyze ve annem kendi dolap düzenini yaratmışlar odamda, çorap çekmecesi ilan ettiğim çekmecede kazaklarım var. Başka çekmeceye  her gün keyifle seyrettiğim tokalarım,  kolyelerim girmiş.. E tabi başlardı bağrış çağrış. anne- kız arasında...
Tabii şimdi anlıyorum annemi, düzenli olmaya alışmadıkça, yaş da ilerledikçe, her çekmeceye eşyalar tıkıştırılmaya başlanıyor, sonra da onları yeniden düzenlemek için kocaman bir gün dolabın önünde geçiyor. İşte bu  eğitimi ve düzeni çocukluktan edinmek için tasarımcı Peter Bristol çocuk dolabı tasarlamış Dış görünümü çok sade ama  bence çocuklar çok yaratıcı olduğu için  renkli hale gelebilir bir tasarım Ben çok beğendim..



4 yorum:

Adsız dedi ki...

baska renkleıl var mı acaba. kızımla her gun kavga edıyoruz. E. Mumcu

didem dedi ki...

O cekmeceler hepimize lazim. Bayildim:)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Sevgili E.Mumcu, üretimde başka renk yok ama eminim yskında o da üretilir..Sevgiler

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Sevgili Didem; evet bana hala lazım, dolabın içine bakamaıyorum dağınıklıktan:))