Bizim PAL Star Adayı,Ama Zaten O Mahallemizin Starı.

Nereden çıktı şimdi bu kadar tasarım dolu konuların ardından?. Evet molaya, gülmeye ve hayatın mucizelerine ihtiyacım varken, her zamanki gibi PAL yardıma koştu ve  en zor günlerde bile bana yaşam enerjisi verdi. Üstelik şimdi Ayvalık'tan zorunlu dönüş yapan sevgili Kartopuyla pencereden arkadaşlık yapmaya da başlamış. Yılın starı olmak istediği için de onun bu fotoğrafıyla Pet Star yarışmasına girmesine karar verdik

Bir markanın Facebook üzerinden düzenlediği kedi ve köpekler için 2012 yılının  Pet Star yarışmasına girecek PAL.
Tanıştırayım bu da diğer yıldızımız. Sevgili "Nonni" mizin kedisi; KARTOPU. Maalesef Ankara'ya zorunlu dönüş yaptı ama Pal onu da pek yalnız bırakmayacağa benziyor. Kartopu da diğer can dostumuz, kulakları duymadığı için her zaman evde ve pencereden dışarı seyretmekte.
Aslında onu da yarışmanın adaylarından biri olarak görüyoruz ama PAL de daha çok star ışığı gördük. Facebook hesabı olan herkesi  de oy vermeye bekliyoruz. Ayrıca  biliyorum bir çok  can dostu olan arkadaşım, dostum var; onları da bu yarışmaya  davet ediyorum, Bu kadar kirlenmiş bir dünyada can dostlarımızın bize tebessüm ettirdiği, kötülükleri, hırsları unutturduğu, masumiyeti,  sadakati, dostluğu hatırlattıkları için her zaman onların gündemde olmasını diliyorum. 

7 yorum:

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

"Dediğniz gibi "can dost" larımız onlar. :Ben de katıldım GOYA ile yarışmaya. Sevgiler. Goya nın Annesi."

Bu mesajı gönedersen sevgili dostum, bana mail yoluyla attığı için buraya copy-paste yaptım. GOYA da muhteşem bir dost, oylarımın bir kısmı da ona gidecek:)) Tekrarden teşekkürler, sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

İkisi de çok şekerler yarışmada başarılar.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@çeşnici Handan;
çok teşekkürler:)))

ömer körpe dedi ki...

Öncelikle sitenizin yeni görünümü güzel olmuş tebrikler. Bir sorum olacaktı: kediniz Pal'i bahsettiğiniz sayfada yarım saat aradığım halde bulamadım. Yüzlerce hayvan var. Daha kolay bir yolu yok mu acaba? İyi çalışmalar dilerim.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Sevgili Ömer Körpe,
ilginiz alakanız için çok teşekkür ederim, ben de sizin tasarımlarınızı facebooktan izliyorum, hepsi bribirinden ilginç. Petfest ile ilgli ben de dun itibariyle sayfaya /pal in oylama sayfası) ulaşamıyorum bir turlu, sanıyorum cok yogun ilgi var ve kilitlendi, yetkililere mail attım, ama nasıl bir çözüm olacak bilemiyorum. Sitenin de yeni halini, beğendiğinize cok sevindim. Saygılar.

didem dedi ki...

Yarismacilar cok seker:))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

:)))Teşekkürler sevgili Didem