Kalem Uçlarım!

Yaşasın okullar açılmak üzere..Trafikmiş, kalabalıkmış bana vız gelir...Giriyorum herhangi büyük markete,yüzümde bir çocuğun oyuncak cennetine bırakıldığındaki ifade, etrafa bakınca  hepsini unutuyorum; rengarenk  defter, kitap ,kalem dolu raflar. Açılacak okullar için  hazırlıklar başlamış bile... Bıraksanız hepsine ellerim,incelerim. Kendimi tutamayıp aldım yine bir dolu renkli ve kurşun kalem.




Buraya kadar tamam da, kötü bir huyum var benim; tam bir kalemtıraş düşmanıyım...Mimarlık fakültesinde öğrenciyken de zaten  çizim dersine gelen hocalar bize yasaklamıştı  kalemtıraş kullanmayı.İyi bir çizim için  maket bıçağıyla kalem ucunun sivriltilmesi gerektiğini öğrendik. Zaten ne zaman kalemtıraş kullansam ucu kırılır kalemlerin. Halbuki  bıçakla kesmek de sanattır, o şekilsizlik içinde  kaligrafik çizim elde edebilirsiniz.. Ama tabi tek kötü yanı var bıçak kullanmanın, her yer  siyah olur, bulaşır,özellikle de  bembeyaz bir masanız var ise:))(Bir de çocuklar ve sakarlar-benim gibi- için acı verici sonuçlar yaşayabilirsiniz)

İşte  öyle bir tasarım buldum ki;  hem güvenli, hem etrafı kirletmeyen, hem de maket bıçağı kullanarak  çok güzel sivri kalem uçlarına sahip olabiliyorsunuz...Free Time Industries adlı tasarım şirketi nin tasarladığı bu kalem keser mükemmel olmuş...Siz de benim gibi kalmetraşlarla güzelim kalem uçlarını kırıyor iseniz, maket bıçağı ile de uğraşmak zahmetli geliyorsa, inceleyin bu ürünü derim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

maket bıçağının açtığı kalemlerin tadı başkadır gerçekten ,kutlarım sizi çok güzel anlatmışsınız. saygılar E.Mumcu

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim,saygılar:)

Soy Celeste dedi ki...

¡HOLA! Ahora soy Seguidora de tu blog. Me interesa conocer más sobre tu país. Aquí las clases en las escuelas pronto terminarán, y empezará el calor. Hace unos años conocí Turquía y nos gustó mucho. Un abrazo.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Bienvenido a mi querida, yo también soy seguidor de tu blog de ahora en adelante:) espero disfrutar con el blog,
no sabe español, pero puede entender L'litaliano, por lo que estoy usando translater, si algo está escrito mal, ı implorar su perdón... Un abrazo.