PAL sahilde arkadaşlarıyla yürürse?

Yaz aylarının sonlarında ve sonbaharın başlarında deniz kenarını daha da çok seviyorum, çünkü  yazın tam ortasında hava sıcaklığı ve deniz sıcaklığı aynı olduğu için bunaltıcı..Ama şu dönem öyle mi?,Üstelik eylülde! En güzel zaman,denize girdiğini üşüyerek hissetmeli insan ,benim gibi dakikalarca denize  ayağımı alıştırıyorum bahanesiyle  kum ve denizin tam birleştiği noktada oyunlar oynamalı....





Denizin tadı başka ama, sahilde oynanan oyunlar da başka; parmak ve ayak izi çıkarmaca, isim yazmaca, sopayla şekiller çizemce ve sonra durup  o masmavi denizin içinden gelen dalga sesleri  ve çizilen şekillerin üzerini kaplayan incecik su birikintisi...İnanılmaz bir huzur.Bir ayağım soğuk suyun içinde, diğeri sıcak kumları hissediyor, beni bıraksalar saatlerce  kalırım sahilde...

Benim gibi böyle oyunlara kendini adamış! insanlarveya  sahilde çocuklarıyla oyun oynayanlar için terlik tasarlamışlar.Aslında çocuklar için ürünler tasarlayan Kukkia Firması nın bu ürünleri beni benden aldı.Türkiye'de nerede satılıyor bilmiyorum,ama eminim  çok yakında marketlere gelir. Seneye deniz kenarına gittiğimde  mutlaka edineceğim kendime,yanıma da PAL i alıp yürüyüşe çıkacağım,bakalım hangimizin ayak izi  daha komik...
Bir çok iz bırakan modeli var; kelebek,ördek, köpek,kedi..Bütün sahil boyunca bu izlerden yürüyerek bırakıp sonra suyun nasıl onları sildiğini izlemek benim için paha biçilmez:)) Hayatta güzel ve eğlenceli izler bırakmamız dileğiyle!!






2 yorum:

CENGİZ B dedi ki...

YAŞAM'a " Merhaba ! " deyişimiz bizim kontrolümüzde değil ama madem ki yaşamaya başlamışız bir farkımız olmalı..

Bir İZ BIRAKMALI İNSAN ...

Bu terlik tasarımlarını çok sevdim.. Çünkü çocuklara ( hatta büyüklere ) " iz bırakma " nın sembolik ama en önemli adımını görsel olarak anlatıp öğretme ihtimali de var..

Çünkü kumsalda bıraktığı izlerden mutlu olan çocuklar ilk gelen dalga ile silinmeyeek daha kalıcı izler bırakmak için mutlaka bir şeyler bulacaklardır.. Ve bunu yaşamlarına taşıyabildiklerinde O İZLER SAYESİNDE ÖLÜMSÜZ OLACAKLARDIR..

Bu tasarımı paylaştığınız için ÇOOKKK TEŞEKKÜRLER !!!

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Cok tesekkurler. Umarım bu dunya uzerınde yasayan her ınsan oyle guzel, kalıcı ve ıse yarar ızler bırakırız kı, yuzyıllar sonra bıle bıraktıklarımız guzel bır tebessum olsun o donemde yasayanların hafızalarında.