Uyumadan Uçamam ki..

Yolculukları çok severim,bir de uçakla gidilen uzun yolculuklara bayılırım. Gittiğim yer güzel, gördüklerim  de  bana bir şeyler katacaksa üstelik değmeyin keyfime.Buraya kadar her şey güzel,ama uçak ve havaalanında  uykusuz geçen aktarma saatleri veya  rötar saatleri biraz tuz eker yolculuğumun keyfine.



Merak eden aile bireylerini haberdar edeceğim derken biten şarjlar, sıkıntımı gidermek için  o gürültüde bir televizyon ekranın karşısına yapışmış halde bir şeyleri duymaya çalışmalar,anlamaya çalışmak için  aynı sayfayı en az beş kere okumak durumunda kalmalar,geçmek bilmeyen dakikalar,rahatsız koltuklarda uyuklama çalışmaları ve uykusuzluğun verdiği aşırı depresif mod...İşte bunlar beni hep ürkütür, ve  uçak saatlerinin normal olması için hep dua ederim..Benim bu sıkıntımı çözecek mükemmel bir tasarım üretilmiş ve kullanılmaya başlanmış bile...

  Sleepbox adlı bu tasarım Rus tasarımcılar Arch-Group tarafından  tasarlanmış ve patenti de alınarak üretilmiş. Şu anda bazı yurt dışı  havaalanlarında kiraya  verilmeye başlanmış bile..Yaklaşık 3m2 olan bu kutucuk benim gibi yolculuğu uykusuzluk yüzünden kendine zehir edenler için..

Hijyen ve temizlik konusunu  da çözmüşler, Örtüler kullanıcı  değişince otomatik olarak değişiyor. En güzel yanı alarmlı saat, şarj için priz, lcd tv, kablosuz internet ve  klima barındırması..Ses yalıtımını da düşünmüşler rahat ve  sessiz bir ortamda uyku için..Uykusu alınmış, rötara rağmen stressiz nice yolculuklara...









4 yorum:

CENGİZ B dedi ki...

YENİ MODEL YORUM ÖRNEĞİ

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Sanıyorum bu sefer yorum bırakmadaki problemi aştık,umarım becerebilmişimdir:)))

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir buluş, ben de bunu yakında yaptığımız Karadeniz yolculğu sırasında düşündüm. uzun manzaralı ,özelliklede deniz kıyısında yemek sonrası sürücünün dinlenip güzellik uykusu çekeceği saatlik jetonlarla çalışan küçük kabin veya tenteli şezlonglar,hem sürücü dinlenir,belkide kazalar önlenir.Yolculuklar keyifli olmalı. Herkesin yolu açık olsun.L.Ü

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Bence de Türkiyede sahil kenarlarına sizin söylediğiniz konseptte üretilebilir, bunu da buradan siz duyurmuş olun, faydalı model olarak patenti size aittir su an itibariyle...:)))