Sahildeki Çakıl Taşları...

Sonunda Haziran ayına geldik..Aslında her ay ayrı bir güzellikte ama benim için Haziran ayı demek, hafta sonları deniz  kenarına kaçma mevsimi başlıyor demek..Çok seviyorum deniz kenarında yürümeyi, dalga seslerini, ama en çok da sahile vuran  çakıl taşlarını incelemeyi,her dalga ile  sahile sürüklenmeleri ve pürüzssüz şekilleri seyretmeye değer.....Her seferinde bir kavanoz  toplayıp getiriyorum Ankara'ya, bazılarını boyuyorum, bazılarını ise  dekor  olarak  tasarladığım mekanlarda kullanıyorum..Garip bir şekilde dinginlik hissi veriyorlar ...


Hele bir de o taşların sıcaklığını hissetmek...Her elime  aldığımda sahildeki dalga seslerini duyuyorum sanki...

Çakıl taşlarıyla ilgili tasarlanmış bir şeyler paylaşmamak da olmaz tabii...Fransız tasarımcı Stephanie Marin benim aklımı okumuş sanki ve çakıl taşlarından esinlenerek  boy boy yer minderleri tasarlamış...Leke tutmayan esnek kumaştan üretilmişler...



Türkiye'de satışları henüz yok ama  sanırım bu yaz çok  yerde rastalayacağız Avrupa'da.
Renkleriyle ve şekilleriyle bütün doğal taş güzelliğini hatırlatıyor..Ben bu yer minderlerine  baktıkça yaşasın 'YAZ GELDİ' diyorum..



7 yorum:

gezicini dedi ki...

ah ah yaz gelmiş herhalde ama biz göremedik. bu yaza deniz görebileceğim de şüpheli :-(
not. bu fikri sevdim ben.
sevgiler
gorki

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Gorki cim,umutla bekliyorum havaların ısınmasını, çayıra çimene atalım kendimizi,bi de bunların üstünde uzanıp kitap okumayı hayal ediyorum ben de:)))

seTTe İçmimari Tasarım & Danışmanlık Grubu dedi ki...

Şimdi sahilde oluppp bu yastıklardan birine uzanıp güneş altında fütursuzcaaa uyumak vardııııı, gel de imrenmeee

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Deriiin bir nefes alıyoruz ve işimizin başına donuyoruz:(((

CENGİZ B dedi ki...

YORUMUMU BIRAKIYORUM... KİMSE ALMASIN

PINKY FASHION dedi ki...

Minderler çok dekoratif, ayrıca pratik. yakında bizim plajlarda da görürüz diye düşünüyorum;))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Pinky Fashion, evet ben de dört gözle bizim plajlarda görmeyi bekliyorum, ayrıca bizim plajları da görmeyi bekliyorum, tatiiil..