Boya Kalemlerimi Pay-laş-mam!!!...


Küçüklükten beri hastalıktır bende yeni kalem almak,özellikle boya kalemleri,rengarenk..Hatırlıyorum en sevdiğim şey pastel boya kutusunu açmak ve hiç kıllanılmayanlara saatlerce bakmak ve oynamaktı. Bir türlü kıyamazdım kullanmaya...Hep eskileri idareli kullanır, renkleri karıştırır, ama yenilerin lekelenmesine bile tahammül edemezdim..







Hele bir de annem eve misafir gelen çocuklara  kalemlerimi vermeyi teklif ederse, kıyamet kopardı evde.:))
Onlar benim  için sanat eseri kadar kıymetlilerdi çünkü. Hani böyle çok değerli bir tablo  aldınız,veya antika koltuk, bir yerine birşey olursa sizin canınız acır gibi hissederdim.Ne zaman ki artık pastel boya ufacık kalır, elime sığmaz, yenisini büyük bir tören eşliğinde kullanırdım...
İşte  sanırım benim gibi boya kalemlerine sanat eseri gibi davranan biri daha; Pete Goldlust. Bunları görünce paylaşmadan edemedim. Pastel boyaları oyarak şekil vermiş hepsine. Üstelik her boyanın da bir adı var. Örneğin birinin adı "Dina" diğeri, "Çılgın Mel"..Kendisine çağrıştırdığı isimleri vermiş hepsine tek tek...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Çocukluğuma döndüm

Adsız dedi ki...

İşte senin bu orjinal yönüne, şahsına münhasır kişiliğine bayılıyorum! :))) nerden bulursunnn, nasıl bulursunnn bu orjinal konuları fikirleri yıllardır çözemedim gitti sevgili partnerim :)) yine okurken bayıldım bayıldım bayıldımmm eklediğin konuya! Ben gibi balık hafıza birinin bile aklında kalmasına sebep olduğun için böyle bir birinden güzel konuların ve başlıkların, kesinlikle senin için köpüklü kahve yapmayı öğrenicem :))

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Canım ortakım,biliyorum yorum yapmak konusu bu blogda benden kaynaklanan ayar bozukluğu yuzunden zor, ama anonimlere açtım yorumları ,zorlanan en azından isimsiz de olsa yazsın diye:)))akşama kahvemi isterim...

Adsız dedi ki...

Yaşama dair beklentiler ve hedefler değiştikçe insanlar DAHA FAZLA yı hep istiyorlar... O " daha fazla " ise doğal yoldan kolaylıkla elde edilemediği zaman teknoloji kullanımı zorunlu hale geliyor.. Teknoloji ne kadar yaşamımızı klaylaştırırsa o denli de doğadan ve doğaldan uzaklaştırıyor..

Sevgili Mabed !! Ne yazık ki artık bu el yapımı ürünler ve benzerleri milyon adetlik partiler halinde dünyanın en kalablık ülkesinde yapılır hale geldi.. Ne sanat, ne duygu, ne gerçek estetik var artık.. Yalnızca hız, yapaylık ve kopya var.. Bu nedenle, görsellik üzerine çalışan siz içmimarların YAPAY tüm çözümlere olabildiğince uzak davranmanızı umuyor ve diliyorum.. Aksi takdirde şimdiki çocukların 20 yıl sonra anı olarak anlatacakları kalemleri bile olmayacak. Çünkü geri dönüşüm canavarı tümm manevi değerleri de öğütüp geri dönüştürüyor.. sevgiler..

C B

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Dilekleriniz için teşekkür ederim, emin olun gerçek bir tasarımcı ilhamını doğallıktan alır,yapay ve taklit olmanın sonucu ise malumdur;3. sınıf ve kalitesiz olmak..yaratıcılık sonzuza kadar devam eder,önemli olan bunu insanın kendi içinde arayıp bulmasıdır,ki eminim dünya var oldukça hem taklitler, hem de orjinal olanlar var olacaktır,önemli olan insanların hangi tarafı algılayıp ,görmek istediğidir..

Adsız dedi ki...

Sevgili Mabed !

Tabii ki her zaman orijinal olanlar da taklitleri de var olacaktır. Ve tabii ki insanların hangi tarafı algılayıp görmek istediği önemlidir. Fakat, insanlara neleri görmeleri gerektiğini göstermeye çalışanlar kolaya kaçtığında ne yapılabilir ki ? Günümüzde ( ve özellikle ülkemizde ) yapı ve mekan tasarımı yapanların çok ama çok büyük çoğunluğu bahsettiğiniz İLHAM ı alıyor mu sizce ? Birilerinin almış olduğu ilhamdan yararlanıp yetersiz, eski ve fonksyonu düşük şablonları yeni ve özgünmüş gibi pazarlayanlar az mı ?

Crebro dedi ki...

Ne kadar güzel bir site. Tanıştığımıza sevindim.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@cs; haklısınız,çoğunluk hazıra konmayı seviyor,ama ben bu siteyi işte bu yüzden açtım,gerçek emek ve tasarımdan bahsetmek için,:)))

@crebro; ben de çok sevindim,teşekkür ederim.Sizin hayat tarzınız da çok güzel:)))

LezzetOnline dedi ki...

"Yok Böyle Boya Kalemi" Madem yok nerden buldun da paylaştın? :)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@Lezzet Online;:))) ben bulurum, sevgiler