Yağmurda Terapi


 Ahh Ankara ahh, günlerdir hava hem soğuk, hem yağmurlu..Üstelik de  karanlık ve kasvetli bir hava var,insan depresyona giriyor böyle havalarda.

Fakat yine de yağmur çok güzel,altında yürümek, damlaların ahenkli bir şeklilde  gökyüzünden  toprağa düşmesiyle oluşan o muhteşem ritmik müzik..







 Bu bunalım anlarında,depresyon halinde, beni rahatlatan yegane şey, yağmurun kendi sesi,inanılmaz huzur veriyor,bir de toprak kokusuyla birleştimi tam terapi oluyor bana..Saatlerce dinleyebilirim o sesi, pencerenin arkasından, kaloriferin dibine sokularak..


İşte benim gibi,yağmur sesi ve damlaların etkisiyle terapi yapmaya bayılanlara çok güzel bir  tasarım sunmuş Zazzera...

Banyo tavanına yerleştirilmiş geniş yüzeyli duş başlık sistemi ile banyonuzda yağmur keyfi sunuyor.






Corian malzeme ile kaplanan tavandan akan suyun yalıtım problemi de çözülmüş, istenilen renkteki led aydınlatma kullanılarak yaratılan çeşitli atmosferlerde ve yağmurun yağış biçimini ayarlayarak keyif yapabilir insan..   




4 yorum:

gezicini dedi ki...

çok güzelmiş. bir gün müstakil evim olursa bunu düşüneyim ben.
sevgiler
gorki

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

canım arkadaşım olur inşallah mustakil evin tez zamanda,bu duşu yatptırmayı düşün, zaten artık jakuzi modası bitti, yeni moda duş:))

Gezi/yorum... dedi ki...

gerçekten şık bir tasarım, jakuziden duşa dönüs var diyorsunuz yani bunuda öğrenmiş oldum :)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@ Geziyorum;Evet, şimdi en moda duş paneller,hem hijyen hem de kullanım alanı açısından daha avantajlı.