PAL Festivale Gider mi?

Sizleri ilham perilerimden biri, mahallemizin kedisi PAL ile tanıştırayım.Diğer lakabı "beton pal" (yaş betonda bale yaparken,betona düşmüş) olan kedimizle ofisimin garajında tanıştık. İnanılmaz bir kedi,bazen kendini aslan zannediyor,bazen de mahallenin yardımseveri zannediyor.  Tasarım  yapacağım zamanlarda  onunla buluşmak bana uğur getiriyor...Tam bir peri,ilham perim..Diğer yazılarımda  ondan çok bahsedeceğe benziyorum..




Etraftaki diğer kedilerle de çok iyi arkadaş olmuş, yemeği fazla gelince onları yemeğe davet ediyor garaja...Mahalle sakinlerinin de hangisi ne zaman nerede olacak bildiği için zamanlaması  mükemmel. Mesela benim arabamın bazen başında ,bazen tepesinde ama her zaman aynı saatte bekliyor beni...Kimi zaman birinin evinde, kimi zaman arkadaşlarıyla pencere önü ziyaretlerinde...Hayatını yaşıyor yani...


Onu her izlediğimde evrendeki mucize tasarıma şahit oluyorum..Saf sevgi ile dolu Pal..Gezmeyi çok seviyor, ve bu hafta onun için muhteşem bir davet geldi bana, İstanbul'da Petfest düzenleniyor 4-5 Haziran 2011 de Park Orman'da. Biletimi Biletix den aldım bile,12 tl. Bilet 2 gün de geçerli imiş...
Festival'de diğer  bütün cins arkadaşları ve en yakın arkadaşları çocuklar da var ve asıl amaç evi ve sahibi olanların, sokaktaki ve barınaktakilere yardım toplamak için toplanıyor olması, onlar için oyunlar, yarışmalar, mamalar..vs . Ben aldım bileti ama tabi ki Ankara'dan Pal'i oraya götürmem mümkün değil, ama neden mi aldım?
Çünkü bu mucize hayvan bile yağmur yağdığında diğer arkadaşlarını toplayıp yemeğini paylaşıyor, ıslananları kurutuyor, garajdaki yatağına  getirip onların da yağmurdan, soğuktan korunmasını sağlıyor.İşte onun kendi çabasıyla sokak hayvanlarına yaptığı yardımı hiç değilse bir bilet alarak,İstanbul'daki diğer arkadaşlarına da başkalarının yapması için katkıda bulunayım dedim..Mabedimdeki tüm ilham perilerimin sonsuza dek mutlu yaşaması dileğiyle...

8 yorum:

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok güzel bir kedi.:) Hayvanları çok seviyorum..gittikçe daha çok seviyorum! Bahsettiğiniz güzelliklerini gözlemledikçe, bu hayatta birşeylerin ters gittiğini düşünüyorum!

MAVİ TUTKU dedi ki...

Nacizane; kelime doğrulamayı kaldırmanızı tavsiye edebilirmiyim. Yorumu yazınca birden ilk resme döndü sayfa ve yorum gitti gibi gözüktü..daha öncede başıma geldiği için sayfayı aşağı indirdiğimde yorumun gitmediğini ve kelime doğrulama istediğini farkettim.

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Tavsiyeniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim,bir de doğrulama nasıl kaldırılıyor bir bulabilsem...))

tiryakikedi dedi ki...

petfeste gidecek biriyim. ve köpek dostların çoğunluk olacağı, kedilerimizi getirmemizin zor olacağını nazik bir dille belirttiler. ben; pal ve sizin adınıza ordaki tüm dostları severim. sizin gibi gitmeyecek de olsa bilet alacak çok kişi var çevremde. iyi ki böyle bir çevrem var :)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Hayvanları sevmek, insan sevgisini yüceltir,Dünyayı daha yaşanısı kılar, böyleSine güzelkediyi ve duygularını paylaştığın için teşekkürler,güzellikleri görenlerin artması dileğiyle.
L.Ü

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

@LÜ; Pal'in size selamı var, dün arabayı park ederken vale modunda kapıya gelip bizi bekledi:)))

PINKY FASHION dedi ki...

geçmiş olsun, su çiçeğini bende küçükken geçirmiştim, gayet sıkıntılı bişey olduğunu biliyorum